سقف استخر مزایای سقف متحرک استخر در طول سال

قیمت سقف استخر، سقف متحرک استخر، اجرای سقف استخر، سقف متحرک دستی و برقی، جهت اطلاع از قیمت، کیفیت و نوع کار کلیک کنید! تحویل سریع و ارزان و به موقع سقف متحرک استخر با کیفیت عالی

سقف متحرک استخر، یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های مورد استفاده در تاسیسات استخر می‌باشد. با نصب سقف متحرک، شما می‌توانید به راحتی استخر خود را در تمام فصول سال مورد استفاده قرار دهید و در عین حال هزینه‌های انرژی خود را کاهش دهید. در این مقاله، قصد داریم به بررسی مزایای سقف متحرک استخر بپردازیم و در آخر مقاله به بحث چگونگی استعلام قیمت می پردازیم.

از آنجایی که استفاده از یک پوشش برای رویه یک استخر، امری ضروری و مفید است، استفاده از یک پوشش روز برای استخر نیز بسیار مهم می‌باشد. و در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که سقف متحرک استخر چه مزایایی در طول سال دارد.
همچنین ما قبلا مقالاتی درمورد:
چگونه از پوشش سقفی خود مراقبت کنیم؟
آیا استفاده از پوشش سقفی ضروری است ؟ 
جهت اطلاعات بیشتر می توانید به آنها مراجعه کنید.
استفاده آسان

تنظیم سقف متحرک استخر بسیار ساده است و شما نیاز به داشتن تجربه قبلی نمی‌باشد. با یک دکمه، شما می‌توانید سقف را باز و بسته کنید و به راحتی استخر خود را در تمام فصول سال مورد استفاده قرار دهید. استفاده آسان آیا به همین موضوع ختم می شود؟ خیر!
فیلم سقف استخر


 در ادامه توضیحات بیشتری در این باره می دهیم:
مــــحـــاســـبـــه آنـــلـــایـــن (کلیک کنید!) 
سقف متحرک استخر در شمال 

  1. امکان تغییر اندازه استخر بسته به نیاز خود شماست: یعنی با باز و بسته کردن سقف می‌توانید مساحت قابل استفاده از استخر را تغییر دهید و اگر از پوشش مات برای استخرتان استفاده کرده اید می توانید با این کار اجازه دهید که مقداری نور به داخل استخر بتابد و این کار باعث کنترل شرایط محیطی مانند نور و گرمای وارده به استخر می شود.
    سقف استخر متحرک 

    اجرای سقف استخر
  2. این استفاده آسان یعنی اینکه دیگر نصف روز درگیر تمیز کردن استخر خود (بسته به مساحت آن کمتر یا بیشتر) نیستید.
    سقف متحرک استخری 

    بیوگرافی مهندس حسین تمدن
  3. علاوه بر استفاده آسان شما دسترسی آسان و بهینه ای به استخر خود در شرایط بد آب و هوایی دارید و در صورت ریزش برف و باران می توانید سقف را ببندید تا استخر دچار آلودگی های وارده از این ریزش نشود و همچنین شما امکان استفاده از استخر در زیر برف و باران را داشته باشید.
اطلاعاتی درمورد سقف استخر پلی کربنات
هزینه انرژی کمتر

سقف متحرک استخر باعث کاهش انرژی مورد نیاز برای سیستم خنک‌کننده و گرم کننده در استخر می‌شود. با نصب سقف متحرک، شما دیگر نیازی به شارژ مکرر این سیستم گرمایشی نخواهید داشت و این باعث کاهش هزینه‌های انرژی می‌شود. واین موضوع یعنی چه؟ در ادامه بیشتر به این مسئله می پردازیم.
ریل آلومینیومی سقف استخر جهت مشاهده مقاله انواع سقف استخر

دلایل اصلی اجرای سقف استخر عبارتند از:

  1. کاهش تلفات گرمایی: شما در طول زمستان یا شب‌های سرد، سقف متحرک می‌تواند بسته شود تا از اتلاف گرمایی از استخر جلوگیری نماید این باعث می‌شود تا مقدار کمتری انرژی برای حفظ گرمای آب هدر برود و امکان شنا در آن شب سرد نیز برای شما فراهم گردد.
    ریل آلومینیومی سقف استخر
  2. کنترل بیشتر نور: همانطور که در بالا ذکر شد در زمان‌هایی که نیاز به نور کمتری وجود دارد، سقف متحرک می‌تواند بسته شود تا مانع ورود نور بیش از حد به استخر شود. این امر باعث می‌شود تا نیاز به سیستم‌های روشنایی کمتری وجود داشته باشد چرا که شما در روز عملا به نور نیاز ندارید و در شب با یک نورپردازی منحصر به فرد می توانید استخر خود را لاکچری کنید.
    قیمت سقف متحرک استخر1 
  3. کاهش تهویه هوا: با بسته بودن سقف، هوای مازاد کمتری وارد استخر می‌شود که این امر باعث می شود سیستم‌های تهویه ی کمتری مورد نیاز باشند و علاوه بر آن باعث کاهش هدر رفت و تبخیر آب می شود و همچنین در سقف متحرک، به درخواست شما ما پنجره هایی جهت تهویه ی بهتر و بیشتر تعبیه می کنیم که در صورت نیاز می تواند آن را باز و بسته کنید.

 دیگر مزایای سقف استخر با قیمت پایین

خاصیت خودتمیز‌کنندگی

سقف‌های متحرک دارای خاصیت خودتمیزکنندگی هستند. بدین معنا که هنگام باز شدن سقف، هرگونه آلودگی روی سطح آن می‌تواند از بین برود و دیگر ان آلودگی ها وارد استخر نمی شوند. همچنین، قابلیت جذب نور خورشید باعث می‌شود تا سطح سقف به صورت طبیعی خشک شود و مانع از رشد قارچ‌ها و باکتری‌های مختلف در استخر شود.

سقف استخر مدل قوس اروپایی

مانع از ورود آلودگی

سقف متحرک استخر، به عنوان یک پوشش جامد، از ورود آلودگی به داخل استخر جلوگیری می‌کند. این به معنای کاهش احتمال بروز بیماری‌های مربوط به آب است.

 مــــحـــاســـبـــه آنـــلـــایـــن (کلیک کنید!) 

طراحی زیبا و جذاب
شرکت سقف متحرک تمدن سقف های پیاده سازی شده را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌کند. این محصول، یک جاذبه ظاهری برای فضای شما ایجاد می‌کند و به شما اجازه می‌دهد استخر خود را به یک فضای زیبا و جذاب تبدیل کنید.مشاهده فیلم درب آکاردئون استخر
در دیدئو ببینید
در 

نتیجه گیری

امیدواریم که از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید و با توجه به مزایای ذکر شده، مشخص شد که سقف متحرک استخر یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایجاد یک استخر کارآمد، خاص و پویا است.

به طور کلی سقف متحرک برای استخر کنترل و امکانات بیشتری فراهم می‌کند و به شما اجازه می‌دهد بسته به نیازتان از استخر استفاده کنید؛ بنابراین با وجود سقف متحرک، شما می‌توانید عواملی مانند گرما، نور و تهویه هوا را به دقت مدیریت کنید و مصرف انرژی کمتری داشته باشید.

همچنین شما کارفرمایان عزیز جهت اطلاع از قیمت می توانید بر روی این متن کلیک کنید تا با کارشناسان و مهندسین ما ما تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را به صورت 24 ساعته در اختیار شما قرار دهند.

تمدن همراه شماست!

شرکت پوشش های متحرک تمدن در اجرا و استفاده از بهترین متریال حرف اول را می زند. شرکت پوشش های تمدن با کارشناسان مجرب و زبده خود در طراحی، مشاوره، بازدید، اجرا و نصب سازه سقف متحرک استخر در خدمت شماست.

ارتباط با ما:

 اتوبان کرج قزوین خروجی پل کردان خیابان علیخان سلطان جنب یاس17 

شماره تماس+واتساپ: 09120463001   09005453001


X منوی اصلی سایت
منوی اصلی